nedeľa 7. októbra 2012

Hm, Biela Noc 2012

  • Včera sme boli na Bielej Noci 2012.
  • Kto nevidel včera projekciu na Urbanovej veži, tak prišiel o dosť.
  • Úprimne, toto som čakal, že bude na Bielej Noci už v roku 2009.
  • Aspoň tu máte videjko:
  • Mal som pocit, že bolo v meste viac ľudí ako pred rokom.
  • Niektoré inštalácie boli fajn a zaujali, napr.:
    • Censoring (Kasárne)
    • Water Carrier (pred hotelom Yasmin)
    • Open Platform (verejné kreslenie s projekciou vo dvore na Alžbetinej)
    • Living Structure (ligotavá inštalácia pred Jakabovým Palácom)
    • Kaboom (animácie spúšťané pohybovým senzorom v tmavej uličke pri Hlavnej)
  • Niektoré inštalácie som odignoroval kvôli dlhým radom, napr.:
    • Holy machine (nejaký automat na sväté obrázky)
    • Narcism (kamera s projekciou kdesi dnu pri Panta Rhei, hrozný šór)
    • Otvorené dvere (dnu improvizovali hudobníci, ale dvere boli maličké a veľa počuť nebolo)
  • Memory 1900-1989 (Máraiho pamätná izba) som si odstál a ... odišiel som sklamaný (politicky korektne povedané).
  • Špeciálnu cenu získava inštalácia, ktorá nielen tématicky, ale aj kvalitatívne vystihla svoj názov. Šrot.
  • Takúto animáciu urobím za pár hodín hrajkania sa vo flashi. Ešteže to bolo vo výklade na Alžbetinej a nemusel som kvôli tomu stáť v rade.
  • Chýbala mi tam hudba, nejaký džezový stejdžík by sa tam hodil.
  • Aby to nevyznelo priveľmi negatívne.
  • Všetko ostatné bolo fajn.
  • Celý tento ročník bol celkovo na vyššej úrovni ako minulé roky a so Soničkou sme sa dobre bavili.
  • Kto toto číta, tak ak nesúhlasíte alebo máte vlastný názor (dúfam), tak komentujte .-)
Sonička s cenzurovaným prejavom
Censored

Imigranti vo vlaku (Censoring)

Water Carrier

Ja a Living Structure

Sonička a Living Structure

Projekcia na stene a nečitateľná reklama na stosedemnast.blogspot.com

Kreslenie na Open Platform

Multifilter

Monument Slobody

Memories 1900-1989

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára